Retourneren

Wij doen er alles aan om de productfoto's van onze items zo duidelijk mogelijk te maken, zodat je zeker weet dat wat je hebt besteld ook echt is wat je hebt besteld. Mocht je toch nog meer willen weten over een product, mail of DM ons dan vooral jouw vraag om teleurstellingen achteraf te voorkomen.

Mocht jouw bestelling toch niet helemaal naar wens zijn dat heb je het recht om je bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling te retourneren. Retourtjes gaan eerst naar ons tussenpunt van My Parcel. Vanuit daar wordt jouw retourtje naar ons gestuurd. Daar gaan enkele dagen overheen. Zodra we jouw retour bij ons binnen hebben streven we ernaar het aankoopbedrag binnen 14 dagen op jouw rekening terug te storten. Het kan dan nog 5-10 werkdagen duren voordat het bedrag op jouw rekening verschijnt. Houd er dus rekening mee dat het 3-4 weken kan duren voordat je jouw geld weer op jouw rekening staat. De kosten van het retourneren van jouw pakketje zijn voor eigen rekening. De kosten zijn gelijk aan de kosten van de heenzending. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de producten ongedragen en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten, denk hierbij aan aangechte kaartjes, verpakkingen, etc. Ook moet je je factuur printen en bijvoegen, anders weten wij niet van wie de retour afkomstig is en kunnen we het geld niet terugstorten. Als je als consument te ver gaat in het uitproberen en er is schade ontstaan, dan moet je dit gebruik als consument zelf vergoeden. 

 

Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Om gebruik te maken van jouw retourrecht kun je contact opnemen met info@commemoi.nl. Wij sturen je dan zo snel mogelijk een retourlink toe. Vergeet je naam en ordernummer niet bij je retour te voegen!

Als je een bestelling boven de €75,- hebt gedaan en wij jouw bestelling daarom gratis naar jou verzonden hebben of je om een andere reden gratis verzending hebt gekregen, maar je besluit (een deel van) je bestelling te retourneren, dan verrekenen wij de verzendkosten als de totale waarde van jouw bestelling onder dat bedrag uitkomt, nadat je de items hebt geretourneerd. We storten dan de waarde van de geretourneerde items - de kosten van de verzending naar jou terug.

Let op: sieraden kunnen niet worden geretourneerd. Sieraden mogen wegens hygiënische redenen niet worden geretourneerd. 

Heb je een vraag of klacht over je bestelling? Neem dan ook zeker contact op via info@commemoi.nl. Dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Wacht niet te lang met het contacteren bij een klacht over een product, contact ons het liefste binnen een dag. Wij kunnen namelijk na een aantal dagen niet meer inschatten of het product zo bij jou is geleverd is of dat jij als klant verkeerd met het product bent omgegaan.

LET OP: wij geven geen geld terug bij het retourneren van sale- artikelen of artikelen die met korting zijn gekocht.

Je krijgt het bedrag als tegoed terug! <3